خبر فوری

 
انتصابات جدید در رده های بالای نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :1802285803

10:58 1403/07/21


برچسب ها : انتصاب, فرمانده ناوگان پاکستان, نیروی دریایی ارتش پاکستان, نیروی دریایی پاکستان,

دریاسالار محمد فیصل عباسی در سمت فرماندهی کراچی و دریابان عبدالمنیب در سمت فرمانده ناوگان پاکستان منصوب شدند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| دریاسالار محمد فیصل عباسی در سمت فرماندهی کراچی و دریابان عبدالمنیب در سمت فرمانده ناوگان پاکستان منصوب شدند.

به گزارش نیروی دریایی پاکستان: در مراسم تودیع و  معارفه، دریاسالار محمد فیصل عباسی فرماندهی ناوگان پاکستان را تحویل دریابان عبدالمنیب داد و دریابان محمد سلیم فرماندهی کراچی را به دریاسالار محمد فیصل عباسی سپرد.

بر اساس بیانیه صادر شده نیروی دریایی پاکستان، دریاسالار محمد فیصل عباسی فارغ التحصیل از دانشکده جنگ نیروی دریایی پاکستان در لاهور، کالج فرماندهی نیروی دریایی آمریکا و دانشگاه دفاع ملی اسلام آباد می ‌باشد. وی دارای تجربه وسیعی در مدیریت در سطوح عالی فرماندهی در نیروی دریایی ارتش پاکستان را در کارنامه خود به همراه دارد که مهمترین آنها شامل معاون فرمانده عملیاتی، مدیرکل اطلاعات نیروی دریایی و فرماندهی ناوگان نیروی دریایی پاکستان می باشد و به دلیل خدمات ارزشمند موفق به دریافت مدال امتیاز نظامی شده است.

دریابان عبدالمنیب فارغ التحصیل از دانشکده جنگ نیروی دریایی پاکستان در لاهور، کالج فرماندهی نیروی دریایی آمریکا و دانشگاه دفاع ملی اسلام‌آباد می باشد که کارنامه خدمات مهم او شامل معاون عملیات ستاد نیروی دریایی ارتش، مدیرکل C41 و مدیرکل اطلاعات نیروی دریایی، است. وی نیز به پاس خدمات گرانقدر خود موفق به دریافت مدال امتیاز نظامی شده است.

ارسال نظر

 
1