خبر فوری

 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در 2 حمله جداگانه تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا 4 تن کشته و زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در تیراندازی تروریست‌های ناشناس در شهرستان هری پور ایالت خیبر پختون خوا یک نیروی پلیس جان باخت.

به گفته پلیس این رویداد در نزدیکی زمین متعلق به کارخانه تولید کود در خیابان اعظم خان شهرستان هری پور به وقوع پیوست و در نتیجه تیراندازی عناصر ناشناس یک نیروی پلیس به نام شیر اعظم خان به شدت دچار جراحت شد.

وی بلافاصله به بیمارستان تراما سنتر ایبت آباد  منتقل گردید و پس از آن در حین انتقال به بیمارستان آموزشی ایوب به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مهاجمان بلافاصله پس از این حمله از منطقه متواری شدند.

در دومین رویداد تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا عناصر ناشناس نیروهای امنیتی پاکستان را در یکی از مناطق روستایی از توابع پاراچنار در شهرستان کرم هدف تیراندازی قرار دادند.

طبق جزئیات اعلام شده، عناصر ناشناس در حوالی روستای پیوار از توابع پاراچنار اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی نمودند که در نتیجه آن استوار دوم رحمان جان باخت و 2 شهروند به نام‌های فدا حسین و تیمور علی نیز دچار جراحت شدند.

بلافاصله پس از این حمله پلیس، نیروهای امنیتی و تیم‌های امدادرسانی در محل وقوع حادثه حضور یافته و مجروحان را به بیمارستان منتقل نمودند.

به گفته پلیس عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله در منطقه کلید زده شده است.

ارسال نظر

 
1