خبر فوری

 
 
اسلام آباد: امیدواریم ایران اقداماتی علیه تروریست‌های فعال در مرز مشترک انجام ‌دهد
کد خبر :180175709

14:59 1401/10/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و ایران, حمله نظامی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, عملیات تروریستی, مرز ایران و پاکستان, ممتاز زهرا بلوچ, نیروهای مرزبانی پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته به نیروهای نظامی پاکستان در مرز مشترک با ایران ضمن محکوم نمودن آن، اقدام فوری و مؤثر تهران علیه عوامل این حمله را مطالبه نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته به نیروهای نظامی پاکستان در مرز مشترک با ایران ضمن محکوم نمودن آن، اقدام فوری و مؤثر تهران علیه عوامل این حمله را مطالبه نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان در نشست مطبوعاتی هفتگی خود در خصوص حمله روز گذشته عناصر تروریستی به نیروهای ارتش پاکستان در نقطه صفر مرزی عنوان داشت: خاک ایران برای انجام این عملیات تروریستی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و ما امیدواریم ایران علیه تمامی عوامل این حمله تروریستی اقدامات مؤثر را به کار بندد.

وی با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه میان پاکستان و ایران افزود: پاکستان اجازه استفاده از سرزمین خود علیه ایران را به هیچ گروهی نخواهد داد و متعاقباً ایران نیز نباید اجازه دهد عناصر تروریستی از خاکش برای اقدام علیه پاکستان بهره‌برداری کنند.

لازم به ذکر است در حمله تروریستی روز گذشته عناصر ناشناس در خط مشترک مرزی پاکستان و ایران در منطقه چکاب شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان 4 نظامی پاکستانی جان باختند.

ارسال نظر

 
1