خبر فوری

 
 
دایره مبارزه با تروریسم: هلاکت 4 تروریست در لاهور
کد خبر :180110922

10:21 1403/02/23


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, لاهور, هلاکت تروریست ها, کشف اسلحه,

طی تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر مهاجم در لاهور، 4 تروریست از جمله تروریست تحت بازداشت به هلاکت رسیدند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| طی تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر مهاجم در لاهور، 4 تروریست به هلاکت رسیدند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم: پس از دستگیری فردی به نام فیضان بت که در اقدامات ترور نیروی پلیس لاهور دست داشت، درپی اعترافات او در خصوص محل جاسازی اسلحه، نیروهای امنیتی به همراه متهم عملیات کشف و ضبط اسلحه را در محل مورد نظر آغاز کردند. در این عملیات که در جنگل کرول انجام گرفت،  اسلحه و نارنجک دستی کشف شد.

در ادامه گفته شد که پس از کشف اسلحه، پنج الی شش تن از همدستان متهم به سمت نیروی پلیس حمله و تیراندازی کردند که این حمله با پاسخ نیروهای امنیتی مواجه شد. طی تبادل آتش میان نیروی پلیس و عناصر تروریستی، 4 تروریست مهاجم از جمله فیضان بت به دلیل قرار گرفتن در خط آتش همراهان خود به هلاکت رسیدند.

سخنگو ادامه داد که پس از هلاکت 4 تروریست و متواری شدن دیگر همدستان آنها، از محل 2 عدد کلاشینکوف و یک عدد سلاح کلت کشف شد.

همچنین بیان شد که متهم فیضان بت وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بود و از طرفی روند شناسایی سه تروریست کشته شده دیگر جریان دارد. از طرفی عملیات جستجو برای دستگیری تروریست های متواری نیز آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1