خبر فوری

 
 
مقابله با چالش های اقتصادی محور گفتگوی هیئت انگلیسی و وزیر دارایی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1799861797

14:56 1402/07/01


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, جین ماریوت, روابط اقتصادی, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان,

یک هیئت انگلیسی به همراه جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد با خانم دکتر شمشاد اختر وزیر دارایی و درآمدهای دولت موقت پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | استفان نیکولاس درکن استاد سیاست اقتصادی در دانشگاه آکسفورد و رئیس سابق وزارت توسعه بین المللی انگلیس (DFID) به همراه جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد با خانم دکتر شمشاد اختر وزیر دارایی و درآمدهای دولت موقت پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست دکتر شمشاد اختر هیئت انگلیسی را در جریان اقدامات متعدد دولت پاکستان برای توسعه و رشد اقتصادی در شرایط چالش های جهانی قرار داد و گفت: دولت بر توسعه و رشد اقتصادی پایدار متمرکز است.

در همین حال، استفان نیکولاس درکن بر تعهد خود در خصوص حمایت از توسعه اقتصادی پاکستان تاکید و از برنامه اصلاحات دولت برای ثبات اقتصادی قدردانی کرد.

در ادامه همچنین جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس ضمن ابراز خرسندی از روابط دیرینه پاکستان و انگلیس، عزم خود را برای یافتن فرصت ‌های جدید جهت گسترش همکاری اقتصادی و سرمایه‌ گذاری میان دو کشور ابراز کرد.

پس از سخنان هیئت انگلیسی، وزیر دارایی و درآمدهای دولت موقت پاکستان خواستار توسعه همکاری میان دو کشور در خصوص مقابله با چالش های اقتصادی و دستیابی به رشد اقتصادی پایدار در پاکستان شد و از همکاری انگلیس و بانک جهانی در این زمینه، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1