خبر فوری

 
دستگیری و هلاکت 7 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بلوچستان
کد خبر :179587464

17:43 1403/07/28


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, پشین, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دستگیری تروریست ها, ژوب, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها,

نیروهای امنیتی پاکستان در دو عملیات جداگانه 5 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان را دستگیر و دو تروریست دیگر را به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان در دو عملیات جداگانه 5 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) را دستگیر و دو تروریست دیگر را به هلاکت رساندند.

بر اساس جزئیات، نیروهای امنیتی پاکستان به محض اطلاع از حضور عناصر تروریستی تی تی پی در شهرستان پشین ایالت بلوچستان، عملیات خود را آغاز نمودند.

در نتیجه این عملیات 5 تن از اعضای گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به همراه کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات دستگیر و بازداشت شدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان از تروریست های دستگیر شده سه جلیقه انحاری شف شده است و آنها همچنین در عملیات های متعدد تروریستی از جمله کشتار مردم بی گناه و مأموران امنیتی پاکستان نقش داشتند.

از سوی دیگر بر اثر عملیات سربازان ارتش پاکستان در شهرستان ژوب ایالت بلوچستان در تاریخ 26 مهر (17 اکتبر) 2 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.

از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده تعدادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی پاکستان در عزم خود برای از بین بردن تروریسم از کشور و محافظت از شهروندان در برابر بلای تروریسم ثابت قدم هستند.

ارسال نظر

 
1