خبر فوری

 
بی ال اف: یک جاسوس و عامل آژانس های اطلاعاتی را در تربت به هلاکت رساندیم
کد خبر :1790066937

12:32 1402/03/19


برچسب ها : BLF, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای گفت: فدائیان سازمان یکی از عوامل آژانس های اطلاعاتی پاکستان را در شهر تربت شهرستان کیچ، به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای گفت: فدائیان سازمان یکی از عوامل آژانس های اطلاعاتی پاکستان را در شهر تربت شهرستان کیچ، به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

وی افزود: شبه نظامیان سازمان ساعت 21 شب 7 ژوئن (17 خرداد) جاسوس آژانس های اطلاعاتی پاکستان به نام سلطان غنی را طی تیراندازی، در محله بیمارستان سنگانی شهر تربت به قتل رساندند و در این بین یک رهگذر به نام محمد حنیف نیز زخمی شد، که ما بابت او بسیار متاسف هستیم. ما از مردم می خواهیم تا از افراد مشکوک و عوامل دولتی پاکستان دور باشند.

گهرام بلوچ تصریح داشت که سلطان در پوشش نانوا مشغول جاسوسی در منطقه بود؛ یگان اطلاعات و شناسایی جبهه آزادی بخش بلوچستان پس از رصد و جمع آوری اسناد و شواهد علیه این فرد، وی را هدف قرار داد. اسامی همدستان این فرد نیز شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه مسئولیت این حمله را این سازمان برعهده می گیرد، بیان داشت که حملات علیه جاسوس ها، تاسیسات و نیروهای پاکستان تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1