خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت انفجار در هرنایی را بر عهده گرفت
کد خبر :1788887654

11:30 1403/01/11


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, استخراج نفت و گاز, انفجار بمب, ایالت بلوچستان, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, هرنائی,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به خودروی شرکت استخراج نفت و گاز در منطقه هرنایی ایالت بلوچستان پاکستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به خودروی شرکت استخراج نفت و گاز در منطقه هرنایی ایالت بلوچستان پاکستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بی ال ای امروز یک خودروی حامل پرسنل شرکت استخراج نفت و گاز را در منطقه هرنایی به وسیله بمب کنتارل از راه دور مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن 3 نظامی کشته و 12 تن دیگر مجروح شدند.

وی در تشریح جزئیات این حمله گفت: فدائیان بی ال ای یک دستگاه کامیون متعلق به شرکت نفتی ماری(MPCL) را در حین انتقال اعضای شرکت و نیروهای ارتش پاکستان توسط بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند، در نتیجه این انفجار یکی از پرسنل شرکت به همراه دو نظامی ارتش در دم به هلاکت رسیده و 12 تن دیگر نیز زخمی شدند، در حالی که خودروی مذکور نیز به صورت کامل منهدم گردید.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ عنوان داشت: شرکت مذکور تحت پروژه‌های استثماری در هرنایی و مناطق مختلف حومه آن در حال غارت منابع ملی بلوچستان است، این شرکت با همکاری ارتش اشغالگر پاکستان تشکیل و راه اندازی شده است و پروژه‌های استثماری آن در مناطق مختلف بلوچستان همچون هرنایی، مچ شهرستان بولان ادامه دارد.

جیئند بلوچ افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ به هیچ شرکت استثماری اجازه غارت منابع ملی بلوچ را نخواهد داد و تمامی شرکت‌های دخیل در این‌گونه از فعالیت‌ها در فهرست اهداف ما قرار خواهند داشت.

وی در پایان تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حلمه را بر عهده می‌گیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستان و تمامی شرکای آنها با شدت هرچه تمام تر تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1