خبر فوری

 
توافق پاکستان و سوئیس بر ادامه همکاری در تمامی زمینه های مورد علاقه دوجانبه
کد خبر :1788822719

14:22 1402/11/07


برچسب ها : پاکستان و سوئیس, رایزنی, روابط دوجانبه, سوئیس, مذاکرات, مذاکره, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه سوئیس,

پاکستان و سوئیس با تاکید بر ارزش رایزنی های سیاسی دوجانبه در تقویت روابط میان دو کشور، بر ادامه همکاری در تمامی زمینه های مورد علاقه دوجانبه توافق کردند.


برن: به گزارش راز نیوز | پاکستان و سوئیس با تاکید بر ارزش رایزنی های سیاسی دوجانبه در تقویت روابط میان دو کشور، بر ادامه همکاری­ در تمامی زمینه های مورد علاقه دوجانبه توافق کردند.

بر اساس جزئیات، این توافق در دوازدهمین دور از رایزنی های سیاسی دوجانبه میان پاکستان و سوئیس که روز چهارشنبه 4 بهمن (24 ژانویه) در برن برگزار شد، صورت گرفت.

شفقت علی خان دستیار وزیر امور خارجه پاکستان در امور اروپا هیئت پاکستانی را سرپرستی کرد در حالی که هیئت سوئیسی توسط هاینریش شلنبرگ معاون وزیر امور خارجه سوئیس در امور آسیا و اقیانوسیه، رهبری شد.

در این نشست، طرفین در مورد همه جنبه های روابط سیاسی دوجانبه و همکاری در زمینه های تجارت، سرمایه گذاری، امنیت و مهاجرت گفتگو کردند و وضعیت منطقه ای و جهانی همچنین موضوعات چند جانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دستیار وزیر امور خارجه پاکستان همچنین با الکساندر فاسل وزیر امور خارجه سوئیس دیدار و درباره تقویت روابط پاکستان و سوئیس در زمینه‌های مختلف از جمله تغییرات اقلیمی، حقوق بشر و همکاری‌های توسعه گفتگو کرد.

ارسال نظر

 
1