خبر فوری

 
 
تشدید حملات عناصر تروریستی تحریک طالبان علیه نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1788693251

15:52 1402/03/21


برچسب ها : بنون, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, عملیات تروریستی, عناصر تروریستی, محمد خراسانی, وزیرستان جنوبی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلفی مسئولیت حمله به سربازان ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلفی مسئولیت حمله به سربازان ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، عناصر تروریستی تحریک طالبان در بامداد 20 خرداد (10 ژوئن) پایگاه ارتش پاکستان را در منطقه خسوخیل بخش میرعلی شهرستان بنون توسط سلاح تک تیرانداز مورد هدف قرار دادند که بر اثر آن یک سرباز ارتش جان خود را از دست داد.

تک تیراندازان تحریک طالبان همچنین در شامگاه همان روز طی عملیاتی، یک سرباز پلیس را در ایست بازرسی منطقه موتری بخش تیراه شهرستان باره به قتل رساندند.

ستیزه جویان تحریک طالبان شامگاه 19 خرداد (9 ژوئن) طی حمله به سربازان ارتش پاکستان در بخش سراروغه شهرستان وزیرستان جنوبی، یک سرباز ارتش را کشته و دیگری را مجروح نمودند همچنین یک سرباز سپاه مرزی ارتش را در منطقه کوئی زیارت بخش باره شهر پیشاور به قتل رساندند.

از سوی دیگر تروریست های تحریک طالبان در مورخ 19 خرداد (9 ژوئن) ایست بازرسی سپاه مرزی ارتش را در منطقه سور کمر بخش جمرود شهرستان خیبر ایجنسی توسط سلاح های سنگین و راکت مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن 4 سرباز کشته و 3 تن زخمی شدند.

عناصر تروریستی پس از این عملیات برای گروه امداد و نجات کمین گذاشتند که بر اثر آن 5 سرباز دیگر کشته و زخمی شدند، همچنین در پی این عملیات یک عنصر تروریستی به نام محمد رحمه الله به هلاکت رسید.

ارسال نظر

 
1