خبر فوری

 
بلوچستان پاکستان همچنان آماج حملات تروریستی/وقوع 3 انفجار پیاپی
کد خبر :1787841652

14:01 1402/11/12


برچسب ها : انفجار بمب, ایالت بلوچستان, پلیس ایالت بلوچستان, پلیس کویته, جعفرآباد, شهر تربت, کویته,

پس از آغاز موجی از حملات در نقاط مختلف ایالت بلوچستان طی روزهای گذشته،وقوع 3 انفجار پیاپی طی روز جاری نقاط مختلف این ایالت را به لرزه درآورد.


کویته: به گزارش راز نیوز| پس از آغاز موجی از حملات در نقاط مختلف ایالت بلوچستان طی روزهای گذشته،وقوع 3 انفجار پیاپی طی روز جاری نقاط مختلف این ایالت را به لرزه درآورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دقایقی قبل انفجاری مهیب در خیابان اسپنی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان رخ داد که در نتیجه آن یک نفر جان باخت.

به گفته مردم محلی شدت انفجار به قدری بود که صدای آن تا چندین کیلومتر به گوش رسید.

بلافاصله پس از این انفجار نیروهای امنیتی و تیم‌های امدادرسانی به محل اعزام شدند.

طارق جواد رئیس مرکز عملیات پلیس کویته در گفتگو با رسانه در محل وقوع انفجار گفت: در این انفجار نزدیک به 8 الی 10 کیلوگرم مواد منفجره به کار گرفته شد، بمب به کار گرفته شده در این انفجار از نوع کنار جاده ای بوده که مرگ 1 نفر را به همراه داشته است.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان نیز از وقوع انفجار در نزدیکی میدان مولانا عبدالحق این شهر حکایت دارد، در اثر این انفجار 1 نفر دچار جراحت شد.

همچنین دفتر حزب مسلم لیگ(ن) واقع در بزرگراه اصلی در شهر دیره الله یار از توابع جعفرآباد نیز هدف حمله نارنجکی قرار گرفت که در نتیجه آن 3 نفر مجروح شدند.

تیم‌های امدادرسانی بلافاصله با حضور در محل وقوع حادثه، روند انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها را آغاز نمودند.

محمد شهباز شریف نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس حزب مسلم لیگ(ن) در پیام توییتری خود انفجار در دفتر حزب خود در شهر دیره الله یار را محکوم و بر لزوم انجام اقدامات بیشتر از سوی دولت‌های موقت پاکستان و بلوچستان برای تضمین امنیت و ثبات تأکید کرد.

وی اظهار داشت: تروریست‌ها در تلاش برای متوقف نمودن مردم برای استفاده از حق رأی هستند، حزب مسلم لیگ(ن) امنیت را به پاکستان باز خواهد گرداند.

ارسال نظر

 
1