خبر فوری

 
دیدار دبیرکل گروه دی هشت با رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان
کد خبر :178734708

13:59 1401/12/23


برچسب ها : اسلام آباد, رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, روابط تجاری, فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, فعالیت های تجاری, گروه دی 8,

دبیرکل گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه در ادامه دیدار با مقامات مختلف پاکستانی با عرفان اقبال شیخ رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان(FPCCI) دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دبیرکل گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه در ادامه دیدار با مقامات مختلف پاکستانی با عرفان اقبال شیخ رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان(FPCCI) دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار دو طرف در خصوص توسعه روابط تجاری و افزایش حجم تجارت میان کشورهای عضو گروه دی-8 و راهکارهای مختلف ارتقای همکاری‌های تجاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان در جریان توافقنامه تجارت ترجیحی قرار گرفت که به زودی فعال و به اجرا در خواهد آمد.

رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان نیز در این دیدار با ابراز تمایل برای ارتقای روابط تجاری با کشورهای عضو گروه دی-8 بر لزوم انجام اقدامات مختلف در این زمینه از سوی گروه دی-8 و کشورهای عضو تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1