خبر فوری

 
پذیرش مسئولیت حملات در بولان، پنجگور و قلات توسط گروه تجزیه طلب ارتش آزادی بخش بلوچ
کد خبر :1785706416

11:31 1402/05/11


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان پاکستان, بولان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان پنجگور, قلات, گروه های مسلح بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت سه حمله علیه ارتش و خودروهای سنگین حامل مواد معدنی در بولان، پنجگور و قلات را برعهده گرفت


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت سه حمله علیه ارتش و خودروهای سنگین حامل مواد معدنی در بولان، پنجگور و قلات را برعهده گرفت و گفت: در این حملات علاوه بر کشته شدن نیروی دشمن، چهار نظامی زخمی و یک خودروی سنگین نیز منهدم شد.

وی اظهار داشت که در منطقه چنگی واقع در مارگت از بولان، یک پاسگاه نظامی را با سلاح پرتاب نارنجک و دیگر سلاح های سنگین مورد حمله قرار دادیم که منجر به کشته شدن دردم یک نظامی و زخمی شدن دستکم دو تن دیگر شد.

وی بیان داشت که در حمله دیگری که فدائیان بلوچ انجام دادند، پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان را با تعدادی راکت در گرمکان واقع در پنجگور هدف قرار دادیم که دست کم در این حمله نیز دو نظامی زخمی شدند.

جیئند بلوچ، گفت: خودروهای حامل مواد معدنی را در چاربوز واقع در منگچر شهر قلات هدف قرار دادیم؛ در این حمله یک خودروی سنگین را به آتش کشیده و منهدم کردیم و خودروی دیگر را نیز با تیراندازی هدف قرار دادیم.

سخنگو تصریح داشت که عملیات های ما تا خروج کامل ارتش اشغالگر پاکستان از سرزمین بلوچستان جریان خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1