خبر فوری

 
7 تروریست از جمله 2 عنصر کلیدی TTP در عملیات نیروهای امنیتی به دام افتادند
کد خبر :178540132

14:15 1403/07/28


برچسب ها : ایالت پنجاب, بهاولپور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, جهنگ, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری, دستگیری تروریست ها, لاهور, مبارزه با تروریسم, وهاری, کشف سلاح و مهمات,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب در نتیجه انجام عملیات گسترده خود در این ایالت، 7 عنصر تروریستی از جمله دو عنصر کلیدی تی تی پی را دستگیر کرد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب در نتیجه انجام عملیات گسترده خود در این ایالت، 7 عنصر تروریستی از جمله دو عنصر کلیدی تی تی پی را دستگیر کرد.

بر اساس جزئیات، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم 129 عملیات مبتنی بر اطلاعات در مناطق مختلف ایالت پنجاب انجام دادند که در نتیجه آن 7 تروریست از جمله 2 عنصر تحت تعقیب و کلیدی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) دستگیر و بازداشت شدند.

دایره مبارزه با تروریسم بیشترین عملیات خود را در شهرهای لاهور، بهکر، اتک، وهاری، بهاولپور و جهنگ انجام داد و 2 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان را طی عملیات در شهرهای لاهور و بهکر به دام انداخت.

از تروریست های دستگیر شده مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از جمله بمب دست ساز، 2 دستگاه تلفن همراه، جزوات ممنوعه و پول نقد کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1