خبر فوری

 
 
دیدار نمایندگان کشورهای ژاپن و فرانسه در سازمان همکاری اسلامی با نماینده پاکستان در این سازمان
کد خبر :1784725367

11:25 1401/12/23


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, پاکستان و فرانسه, جده, نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی,

نماینده ژاپن و فرستاده ویژه فرانسه در سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه به صورت جداگانه با فواد شیر نماینده پاکستان در این سازمان در شهر جده عربستان سعودی دیدار و گفتگو کردند.


جده: به گزارش راز نیوز| نماینده ژاپن و فرستاده ویژه فرانسه در سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه به صورت جداگانه با فواد شیر نماینده پاکستان در این سازمان در شهر جده عربستان سعودی دیدار و گفتگو کردند.

طبق جزئیات اعلام شده، شیمورا ایزورو نماینده ژاپن در سازمان همکاری اسلامی و سرکنسول این کشور در جده روز یکشنبه با فواد شیر نماینده پاکستان در سازمان همکاری اسلامی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در موضوعات مورد علاقه مشترک و تحولات مهم سیاسی امنیتی منطقه و جهان به بحث و تبادل نظر پرداختند و نسبت به افزایش تعامل میان دو کشور در آینده توافق کردند.

علاوه بر این سرکار خانم کاترین کورم کامون فرستاده ویژه فرانسه در سازمان همکاری اسلامی و سرکنسول فرانسه در جده نیز روز یکشنبه با نماینده پاکستان در سازمان همکاری اسلامی به دیدار و رایزنی پرداخت.

در این دیدار مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و جهانی در عرصه سیاسی و امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین بر لزوم تداوم تعاملات دوجانبه در آینده تأکید کردند.

ارسال نظر

 
1