خبر فوری

 
 
عاملان حمله به خودروی شیعیان پاراچنار دستگیر شدند
کد خبر :1783346117

10:05 1403/01/31


برچسب ها : پاراچنار, پلیس خیبر پختون خوا, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, شهرستان کرم, شیعه, شیعیان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

دایره مبارزه با تروریسم شهرستان آژانس کُرم از دستگیری عاملان تیراندازی به خودروی شیعیان در نزدیکی پل خرمانه خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم شهرستان آژانس کُرم از دستگیری عاملان تیراندازی به خودروی شیعیان در نزدیکی پل خرمانه خبر داد.

طبق جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم طی یک عملیات اطلاعاتی در نزدیکی بخش صده از توابع شهرستان آژانس کُرم ایالت خیبر پختون خوا پاکستان موفق شدند 2 تروریست به نام های محمد ایوب آفریدی ساکن منطقه ساتین کُرم جنوبی و بخته جان ساکن منطقه تپاش خیل کُرم مرکزی را دستگیر نمایند.

از این تروریست که در تیراندازی به خودروی شیعیان پاراچنار در نزدیکی پل خرمانه نقش داشتند چندین قبضه سلاح کشف و ضبط گردید، این تروریست‌ها به منظور انجام بازجویی به مکانی نامشخص انتقال یافتند.

به گفته مقامات امنیتی، تمامی دیگر عاملان این حمله به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد.

لازم به ذکر است هفتم ژانویه سال جاری(17 دی 1402) تروریست‌های ناشناس دو دستگاه خودروی حامل شهروندان شیعه که از پاراچنار به سمت پیشاور در حال حرکت بود را هدف تیراندازی قرار دادند که در نتیجه آن 4 تن از شیعیان پاراچنار از جمله یک پزشک زن به نام دکتر رقیه به شهادت رسیده و چند تن دیگر از جمله پدر و برادر دکتر رقیه نیز دچار جراحت شدند.

ارسال نظر

 
1