خبر فوری

 
ایاز صادق: دیپلماسی پارلمانی برای تحکیم روابط پاکستان و آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است
کد خبر :1774011001

14:05 1403/04/22


برچسب ها : پاکستان و آلمان, دیپلماسی, رئیس مجلس ملی پاکستان, روابط پارلمانی, سردار ایاز صادق,

رئیس مجلس ملی پاکستان روز پنجشنبه ضمن استقبال از هیأت آلمانی، با ابراز خرسندی از مراودات دو کشور، بر عزم خود برای مستحکم تر نمودن این مناسبات تاکید کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سردار ایاز صادق روز پنجشنبه ضمن استقبال از هیأت آلمانی، با ابراز خرسندی از مراودات دو کشور، بر عزم خود برای مستحکم تر نمودن این مناسبات تاکید کرد.

هیئت عالی رتبه پارلمان آلمان به ریاست مایکل مولر نماینده پارلمان این کشور روز گذشته با سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.

رئیس مجلس ملی پاکستان با برجسته سازی اهمیت روابط با آلمان برای پاکستان، دیپلماسی پارلمانی را برای مستحکم تر کردن این روابط حائز اهمیت بالایی بر شمرد و گفت: تبادل هیأت های پارلمانی و گروه های دوستی پارلمانی تحکیم مناسبات فی‌مابین را به همراه خواهد داشت.

سردار ایاز صادق، گفت: آلمان یک شریک اقتصادی مهم پاکستان به صورت جداگانه و هم در چارچوب اروپا، می باشد.

او در ادامه با اشاره به اینکه فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در زمینه های اقتصادی و اجتماعی در پاکستان وجود دارد، از سرمایه گذاران آلمانی دعوت کرد تا نهایت استفاده را از این ظرفیت بکنند.

هیأت پارلمانی آلمان در گفتگو با ایاز صادق با برجسته سازی این موضوع که این کشور برای مناسبات خود با پاکستان اهمیت بسزایی قائل است، خاطر نشان کرد: دولت و پارلمان آلمان به همکاری خود با پاکستان برای دستیابی این کشور به توسعه و رفاه ادامه می دهد.

 هیأت همچنین با پیشنهاد رئیس مجلس ملی پاکستان برای توسعه ی بیشتر روابط پارلمانی دو کشور موافقت کرد.

ارسال نظر

 
1