خبر فوری

 
گفتگوی مدیر کشوری بانک جهانی با وزیر برنامه ریزی پاکستان در مورد پروژه های بازسازی و احیای مناطق سیل زده
کد خبر :1773816589

15:57 1402/07/13


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, دولت موقت, روابط دوجانبه, سیل, مدیر کشوری بانک جهانی, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان,

ناجی بن حسین مدیر کشوری بانک جهانی در دیدار با محمد سمیع سعید وزیر برنامه ریزی پاکستان، در مورد پیشرفت و اجرای پروژه های بازسازی و احیای مناطق سیل زده گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ناجی بن حسین مدیر کشوری بانک جهانی امروز پنجشنبه 13 مهر با محمد سمیع سعید وزیر برنامه ریزی، توسعه و ابتکارات ویژه پاکستان در دفترش دیدار و در مورد پیشرفت و اجرای پروژه های بازسازی و احیای مناطق سیل زده گفتگو کرد.

به گزارش وزارت برنامه ریزی پاکستان، اویس منظور سومرو معاون وزیر و دیگر مقامات ارشد این وزارتخانه در این نشست که اجرای پروژه ها و وضعیت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت، حضور داشتند.

دو طرف در مورد پروژه های تامین شده توسط بانک جهانی، مربوط به توسعه زیرساخت ها، انرژی، محیط زیست و دیگر بازسازی های متاثر از سیل بحث کردند. مدیر کشوری بانک جهانی از کار دولت موقت به ویژه وزارت برنامه ریزی برای اجرای زودهنگام پروژه ها قدردانی کرد و اطمینان داد که بانک جهانی به حمایت خود از پاکستان ادامه خواهد داد.

وزیر برنامه ریزی از حمایت های بانک جهانی در تلاش های بازسازی مناطق خسارت دیده از سیل و کاهش آلام مردم سیل زده ابراز قدردانی کرده و به «مقامات مجری» مربوطه دستور داد تا سرعت پروژه‌های احیا و بازسازی در مناطق سیل‌زده را تسریع کنند.

ارسال نظر

 
1