خبر فوری

 
به درک واصل شدن دو تروریست در عملیات نیروهای امنیتی در پیشاور
کد خبر :1771914053

14:47 1403/03/11


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, پلیس پیشاور, پلیس خیبر پختون خوا, پیشاور, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا یکی از تروریست های سرشناس به همراه یکی از یاران خود به هلاکت رسید.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا یکی از تروریست های سرشناس به همراه یکی از یاران خود به هلاکت رسید.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام داشت: نیروهای امنیتی شب گذشته به دنبال دریافت گزارش محرمانه عملیاتی را در منطقه حسن خیل شهر پیشاور آغاز نمودند، در جریان این عملیات درگیری سنگینی با تروریست ها صورت گرفت.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: در نتیجه این درگیری یکی از تروریست های سرشناس به نام ایاز ملقب به محمد به همراه احمدی ملقب به کوچی به درک واصل شده و 2 تروریست دیگر نیز مجروح شدند.

طبق بیانیه ارتش پاکستان، از تروریست های مذکور چندین قبضه سلاح به همراه مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط گردید، این تروریست ها در عملیات های مختلف تروریستی علیه نیروهای امنیتی و قتل شهروندان بیگناه مشارکت داشتند.

ارسال نظر

 
1