خبر فوری

 
 
ارائه تجهیزاتی به ارزش 350 هزار دلار توسط معاون سفیر آمریکا به بازرس کل پلیس خیبر پختون خوا
کد خبر :1771783300

15:23 1402/07/04


برچسب ها : FC, بازرس کل پلیس خیبر پختون خوا, پاکستان و آمریکا, پیشاور, دفتر بین المللی مواد مخدر و امور انتظامی آمریکا (INL), روابط دوجانبه, معاون سفیر آمریکا, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

آندرو شوفر معاون سفیر آمریکا در پاکستان با اختر حیات بازرس کل نیروی پلیس خیبر پختون خوا و بازرس کل نیروی سپاه مرزی در پیشاور دیدارهای جداگانه انجام داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| آندرو شوفر معاون سفیر آمریکا در پاکستان با اختر حیات بازرس کل نیروی پلیس خیبر پختون خوا دیدار کرد.

آندرو شوفر در این دیدار تجهیزات ضروری شامل موتورسیکلت های گشت زنی و کیت های کمک های اولیه به ارزش 350 هزار دلار را به اختر حیات ارائه کرد.

وی در این نشست بر مشارکت پایدار بین دفتر بین المللی مواد مخدر و امور انتظامی (INL)آمریکا و پلیس خیبر پختون خوا، و تعهد مشترک ایالات متحده و پاکستان در صلح و ثبات تاکید کرد.

تکمیلی:

 

هدف آندرو شوفر از سفر دو روزه خود به پیشاور، تجدید تعهد ایالات متحده آمریکا در خصوص روند حفاظت از مرزها و تاکید مجدد بر حمایت ایالات متحده از پاکستان در مبارزه با نفوذ فرامرزی و ستیزه جویی در خیبر پختونخوا بود.

وی با بازرس کل نیروی سپاه مرزی در قلعه تاریخی بالاحصار دیدار و در این بین از آغاز یک پروژه 250 هزار دلاری برای نیروی سپاه مرزی FC جهت افزایش قابلیت عملیاتی در تاریکی شب، خبر داد.

ارسال نظر

 
1