خبر فوری

 
وزیر دفاع عربستان در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان: بابت دعوت به رژه روز ملی تشکر کرد
کد خبر :1771458018

13:41 1403/01/05


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, رژه روز ملی پاکستان, روز ملی پاکستان, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, وزیر دفاع عربستان سعودی,

خالد بن سلمان بن عبدالعزیز وزیر دفاع عربستان سعودی در دیدار با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان، از وی بابت دعوت برای شرکت در رژه بزرگ نظامی روز ملی این کشور، تشکر و قدردانی کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| خالد بن سلمان بن عبدالعزیز وزیر دفاع عربستان سعودی که برای شرکت در رژه بزرگ نظامی روز ملی پاکستان( 23 مارس/یوم پاکستان) به این کشور دعوت شده بود، از عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان تشکر و قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، وزیر دفاع عربستان سعودی در بدو ورود به پایگاه هوایی نورخان به طور ویژه مورد استقبال قرار گرفت و پس از شرکت در رژه روز ملی پاکستان، به دیدار با ژنرال عاصم منیر پرداخت.

در این نشست مقوله های امور مورد علاقه مشترک، گسترش مناسبات دو جانبه و ارتقای سطح همکاری دفاعی در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

خالد بن سلمان در طول نشست روابط فی مابین را تاریخی و برادرانه توصیف کرد و تصریح داشت که دو کشور پاکستان و عربستان سعودی همواره خیر خواه یکدیگر بوده اند.

ارسال نظر

 
1