خبر فوری

 
 
سفیر اردن: روابط پاکستان و اردن ریشه در ارزش های مذهبی و فرهنگی مشترک دارند
کد خبر :1770669645

16:10 1402/09/14


برچسب ها : پاکستان و اردن, رئیس مجلس سنای پاکستان, رژیم صهیونیستی, روابط دوجانبه, سفیر اردن, غزه, محمد صادق سنجرانی,

مائن خریسط سفیر اردن در اسلام آباد با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنا در ساختمان پارلمان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مائن خریسط سفیر اردن در اسلام آباد با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنا در ساختمان پارلمان دیدار کرد. در این دیدار درباره موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله روابط دوجانبه، وضعیت کنونی نوار غزه و کرانه باختری نیز بحث و تبادل نظر شد.

رئیس مجلس سنا گفت که در تاریخ دنیای متمدن هیچ نمونه ای از وحشیگری همچون اسرائیل بر فلسطینیان بی گناه وجود ندارد. وی افزود: از تلاش های عبدالله بن حسین پادشاه اردن جهت پایان بحران جاری قدردانی می کنیم و باید آگاهی بین المللی در مورد بحران انسانی در غزه و کرانه باختری افزایش یابد.

صادق سنجرانی بر تلاش جمعی برای پایان دادن به درد و رنج مردم بی گناه فلسطین تاکید کرد و گفت: حل مسئله فلسطین بر اساس قوانین بین المللی اجتناب ناپذیر است. اقدامات نسل کشی و جنایات جنگی دولت صهیونیستی اسرائیل در مناطق فلسطینی را محکوم می کنیم و قدردان نقش اردن به عنوان متولی مسجد الاقصی برای صلح هستیم.

وی در ادامه بر اهمیت تقویت روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه میان پاکستان و اردن تاکید کرد.

سفیر اردن به اقدامات اردن برای مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: بیمارستانی از سوی اردن برای ارائه خدمات پزشکی در غزه ایجاد شده است. اردن و پاکستان روابط برادرانه پایداری دارند. روابط پاکستان و اردن ریشه در ارزش های مذهبی و فرهنگی مشترک دارد.

ارسال نظر

 
1