خبر فوری

 
 
دیدار سفیر لهستان با فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در پیشاور
کد خبر :1769779817

11:39 1402/07/05


برچسب ها : پاکستان و لهستان, حاجی غلام علی, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر لهستان, فرماندار ایالت خیبر پختون خوا,

پیسارسکی سفیر لهستان در پاکستان با حاجی غلام علی فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در پیشاور دیدار کرد .


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| پیسارسکی سفیر لهستان در پاکستان با حاجی غلام علی فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در پیشاور دیدار کرد که در این بین پیرامون امور مورد علاقه مشترک، همکاری دوجانبه و گسترش روابط دوجانبه در بخش های اقتصادی، سیاسی و روابط در سطح مردمی تبادل نظر صورت گرفت.

فرماندار خیبر پختون خوا با اشاره به مناسبات 65 ساله با لهستان، این روابط را دوستانه توصیف و با بیان اینکه گسترش فعالیت های بازرگانی و تعمیق مناسبات دوجانبه از ضروریات است، گفت: قرن حاضر قرن تجارت است، همکاری های دوجانبه باید برای بخش تجارت افزایش یابد.

وی ضمن درخواست فراهم کردن بورسیه تحصیلی برای جوانان مناطق ملحق شده به ایالت (مناطق قبایلی سابق) از سفیر لهستان، اظهار داشت که باید پروژه های سرمایه گذاری مشترک پاکستان و لهستان در سطوح بخش بهداشت، آموزش و تجارت وجود داشته باشد و پروژه های سرمایه گذاری مشترک روابط دوجانبه و دوستی مردم را تقویت خواهد کرد.

سفیر لهستان در این بین ضمن توافق جهت گسترش همکاری های دوجانبه در بخش های آموزش عالی، تجارت و سرمایه گذاری، روابط فیمابین را دوستانه و تاریخی عنوان کرد و اظهار داشت: از بازدید از شهر تاریخی پیشاور و قدیمی ایالت خیبر پختون خوا، خرسند هستم.

ارسال نظر

 
1