خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت حمله به خودروی ارتش پاکستان در پنجگور را بر عهده می گیریم
کد خبر :1768600058

11:22 1403/03/23


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنترل از راه دور, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت انفجار در مسیر خودروی ارتش پاکستان در پنجگور را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت انفجار در مسیر خودروی ارتش پاکستان در پنجگور را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه عنوان داشت: فدائیان بی ال ای امروز طی عملیاتی یک خودروی ارتش پاکستان را به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن کشته شدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما با نصب مواد منفجره در مسیر خودروی ارتش پاکستان در مکوئی دن منطقه سورآپ در شهرستان پنجگور نیروهای پاکستانی را هدف قرار دادند، در نتیجه این انفجار 2 نظامی دشمن در دم کشته شده و دست کم 4 تن دیگر نیز مجروح شدند، همچنین خسارات شدیدی نیز به خودروی آنها وارد آمد.

سخنگوی بی ال ای افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و حملات ما تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر پاکستانی از بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1