خبر فوری

 
دیدار نخست وزیر پاکستان با پادشاه و نخست وزیر انگلیس
کد خبر :1767813320

11:23 1402/02/16


برچسب ها : پادشاه بریتانیا, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, چارلز سوم, لندن, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان که به منظور شرکت در مراسم جشن تاج‌گذاری پادشاه بریتانیا در لندن به سر می‌برد روز گذشته به صورت جداگانه با چارلز سوم پادشاه و ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس دیدار و گفتگو نمود.


لندن: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان که به منظور شرکت در مراسم جشن تاج‌گذاری پادشاه بریتانیا در لندن به سر می‌برد روز گذشته در حاشیه نشست سران کشورهای مشترک المنافع با چارلز سوم پادشاه و ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس دیدار و گفتگو نمود.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار بر لزوم توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و انگلیس در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

وی تدارکات عالی صورت گرفته در جشن دو روزه تاج‌گذاری پادشاه جدید انگلیس را به مقامات این کشور تبریک گفت و از کمک‌های سخاوتمندانه انگلیس در سیل ویرانگر اخیر سال گذشته در پاکستان تمجید و تقدیر نمود.

محمد شهباز شریف همچنین بر لزوم ارتقای روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف میان دو کشور تأکید کرد و پیشنهاد ایجاد کمیته مشترک به ریاست مقامات دو کشور را ارائه داد.

چارلز سوم پادشاه انگلیس و ریشی سوناک نخست وزیر این کشور نیز در این دیدار بر تمایل خود برای تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور تأکید کرده و از نقش جامعه پاکستانی مقیم انگلیس در توسعه این کشور تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1