خبر فوری

 
 
بازداشت یک عضو تحریک طالبان پاکستان طی عملیات نیروهای امنیتی در کراچی
کد خبر :1767356029

10:24 1402/10/30


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, دستگیری تروریست ها, سخنگوی رنجرز ایالت سند, عملیات اطلاعاتی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای رنجرز, کراچی,

طی عملیات نیروهای امنیتی رنجرز در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند پاکستان یک عضو تحریک طالبان پاکستان شناسایی و دستگیر شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| طی عملیات نیروهای امنیتی رنجرز در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند پاکستان یک عضو تحریک طالبان پاکستان شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی رنجرز در یک عملیات مبتنی بر اطلاعات محرمانه در منطقه شهرک اتحاد کراچی موفق شدند یک تروریست به نام عبدالغفار ملقب به امجد وابسته به تحریک طالبان پاکستان را بازداشت نمایند.

به گفته سخنگوی نیروهای رنجرز تروریست مذکور به قصد خود برای تلاش جهت هدف قرار دادن مرقد حضرت عبدالله شاه غازی(ع) کراچی در سال 2011 میلادی اعتراف نموده است.

سخنگوی نیروهای رنجرز افزود: این تروریست با هدف ساماندهی شبکه تروریستی به کراچی آمده بود و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

تروریست دستگیر شده در جریان بازجویی اولیه نسبت به هدایت 5 عامل انتحاری در کراچی اعتراف نموده و اذعان داشته است: دو نفر از آنها از اهالی آذربایجان و چچن بودند.

ارسال نظر

 
1