خبر فوری

 
 
توافق مقامات پاکستان و ایران برای تبادل تجربیات در زمینه آموزش فنی دانش آموزان
کد خبر :176637759

12:01 1402/04/22


برچسب ها : پاکستان و ایران, تهران, وزارت آموزش و پرورش ایران, وزارت آموزش و پرورش پاکستان,

مقامات پاکستان و ایران در دیدار روز چهارشنبه در خصوص استفاده از تجربیات یکدیگر در زمینه آموزش فنی دانش آموزان و توسعه همکاری‌های آموزشی و علمی میان دو کشور توافق کردند.


تهران: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و ایران در دیدار روز چهارشنبه در خصوص استفاده از تجربیات یکدیگر در زمینه آموزش فنی دانش آموزان و توسعه همکاری‌های آموزشی و علمی میان دو کشور توافق کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر غلامعلی ملاح معاون وزیر آموزش پاکستان و حمید نیازی مدیرکل آموزش پایه و مراکز یادگیری محلی کشور پاکستان اعضای هیئت پاکستانی که در سفری رسمی در تهران حضور دارند روز چهارشنبه با دکتر مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ایران دیدار و رایزنی نمودند.

در این دیدار دو طرف به بررسی ظرفیت‌های موجود برای همکاری دوجانبه در زمینه‌های علمی و آموزشی پرداختند و نسبت به تبادل تجربیات یکدیگر در زمینه آموزش فنی دانش آموزان توافق کردند.

در این دیدار دکتر مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ایران پیشنهاد اعزام دانش آموزان پاکستانی از طریق آموزش‌های فنی برای فراگیری دوره‌های بنادر و کشتیرانی را ارائه داد.

در این دیدار مقرر گردید پاکستان و ایران به زودی از تجربیات یکدیگر در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده نمایند و دانش آموزان برای ورود به بازار کار تحت آموزش قرار گیرند.

ارسال نظر

 
1