خبر فوری

 
رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و ایران پیرامون اوضاع فلسطین
کد خبر :1766244228

11:04 1401/10/17


برچسب ها : پاکستان و ایران, تماس تلفنی, دکتر حسین امیرعبداللهیان, رژیم صهیونیستی, فلسطین, گفتگوی تلفنی, مسجد الاقصی, وزیر امور خارجه ایران, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزرای امور خارجه پاکستان و ایران در گفتگوی تلفنی روز گذشته خود به بررسی اوضاع فلسطین پس از اقدام اهانت آمیز اخیر وزیر رژیم صهیونیستی در ورود به مسجدالاقصی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و ایران در گفتگوی تلفنی روز گذشته خود به بررسی اوضاع فلسطین پس از اقدام اهانت آمیز اخیر وزیر رژیم صهیونیستی در ورود به مسجدالاقصی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر از رایزنی تلفنی با حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود خبر داد و گفت: در این گفتگو وضعیت فلسطین پس از بازدید اخیر وزیر اسرائیلی از مسجدالاقصی مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: پاکستان این اقدام تحریک کننده رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و بار دیگر بر ایجاد دولت آزاد فلسطین به پایتختی قدس شریف مبتنی بر مرزهای پیش از سال 1967 میلادی و مطابق با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1