خبر فوری

 
 
دیدار وزیر تجارت و صنعت دولت موقت پاکستان با همتای مصری خود در قاهره
کد خبر :1757366444

14:58 1402/10/19


برچسب ها : پاکستان و آفریقا, پاکستان و مصر, تجار مصر, خاورمیانه و شمال آفریقا, دولت موقت, روابط اقتصادی, روابط تجاری, سرمایه گذاری, قاهره, وزیر تجارت پاکستان, کنفرانس توسعه تجارت پاکستان آفریقا,

دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت، صنعت و تولید دولت موقت پاکستان برای میزبانی چهارمین کنفرانس توسعه تجارت پاکستان_آفریقا و نمایشگاه تک کشوری در قاهره، به مصر سفر کرد.


 

قاهره: به گزارش راز نیوز | دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت، صنعت و تولید دولت موقت پاکستان برای میزبانی چهارمین کنفرانس توسعه تجارت پاکستان_آفریقا و نمایشگاه تک کشوری در قاهره، به مصر سفر کرد.

دکتر گوهر اعجاز در این سفر با احمد سمیر وزیر تجارت و صنعت مصر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات کلیدی و مورد علاقه دوجانبه، راه های گسترش روابط اقتصادی و تجاری همچنین افزایش همکاری میان پاکستان و مصر به ویژه در زمینه های کشاورزی، نساجی، مهندسی و خدمات مورد بحث و تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

در همین حال، وزیر تجارت دولت موقت پاکستان متعهد شد تا دسترسی به بازارهای پاکستان را برای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) فراهم کند و این تعهد با سیاست نگاه آفریقا مطابقت و بر هدف ما برای باز کردن پتانسیل اقتصادی و تجاری پاکستان تأکید دارد.

وی افزود: تمرکز ما بر تسهیل سرمایه گذاری و دسترسی بیشتر به بازارها و کمک به اهداف گسترده تر رشد اقتصادی و همکاری است.

به گفته دکتر گوهر اعجاز، این گفتگوها با حضور سیاست‌گذاران و رهبران تجاری از کشورهای مختلف صورت گرفت و باعث ایجاد همگرایی از ایده‌ها و نظرات گوناگون شد و این رویداد به عنوان یک پلت فرم با هدف تقویت روابط اقتصادی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری عمل می کند.

ارسال نظر

 
1