خبر فوری

 
سرکنسول آمریکا با وزیر دارایی ایالت پنجاب دیدار کرد
کد خبر :1755991529

13:02 1403/03/23


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دولت محلی ایالت پنجاب, سرکنسول آمریکا, لاهور, وزیر دارایی,

کریستین هاوکینز سرکنسول آمریکا در لاهور با مجتبی شجاع الرحمان وزیر دارایی ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| کریستین هاوکینز سرکنسول آمریکا در لاهور با مجتبی شجاع الرحمان وزیر دارایی ایالت پنجاب دیدار کرد.

وزیر دولت محلی ایالت پنجاب در این نشست در گفتگو با سرکنسول، گفت: دولت پنجاب روی سیاست گسترش شبکه مالیاتی با هدف افزایش منابع برای خود ایالت، کار می کند. در بودجه پیش رو به جای افزایش نرخ مالیات بر دارایی، پایه مالیاتی تغییر می کند و افزایش نرخ مالیات بر دارایی بعد از پنج سال پیشنهاد منطقی است.

وزیر دارایی ایالت در پاسخ به سوال سرکنسول، اظهار کرد: برنامه های مهارت آموزی و کارآموزی برای جوانان در بودجه پیش رو معرفی می شود، اما در مورد قطارهای خط صورتی و زرد تصمیم نهایی گرفته نشده است.

وی طی گفتگو در مورد وضعیت سیاسی ایالت، گفت که دولت گذشته نه تنها بر سیاست های مالی این ایالت بلکه بر سایر امور اداری نیز تأثیر گذاشته است. شجاع الرحمان با محکوم کردن روند اپوزیسیون در مجلس، اظهار داشت که بیشتر نگرانی های اپوزیسیون مربوط به وضعیت آموزش، بهداشت، کشاورزی و نظم و قانون است اما شیوه انتقاد آنها سازنده نیست. دولت محلی تحت رهبری پویای مریم نواز (وزیر ارشد ایالت) در حال حل مشکلات مردم است.

وی در پاسخ به سوالات مربوط به سهم پنجاب در شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری و درآمد فدرال، به خانم کریستین هاوکینز گفت: دولت فدرال تاکنون هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است اما دولت پنجاب در خصوص سهم خود در شورای ویژه مصالحه نخواهد کرد.

ارسال نظر

 
1