خبر فوری

 
ربوده شدن 3 جوان بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از مناطق مختلف بلوچستان
کد خبر :1755662263

10:59 1402/08/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان خضدار, شهرستان گوادر, شهروندان بلوچ, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

طی روزهای گذشته 3 تن از جوانان بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از نقاط مختلف ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی روزهای گذشته 3 تن از جوانان بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از نقاط مختلف ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.

به گفته منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بعد از ظهر روز شنبه طی عملیاتی در منطقه نال کوراسک شهرستان خضدار یک جوان بلوچ به نام لیاقت فرزند سخی داد که در حال تدارک عروسی خود برای دو روز بعد بود را بازداشت و با خود به همراه بردند.

لازم به ذکر است پدر وی به نام سخی داد در سال 2012 میلادی به دست عناصر جوخه های مرگ وابسته به دستگاه های حاکمیتی پاکستان به ضرب گلوله به قتل رسید.

گزارش‌های واصله از شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان نیز حاکی از ربوده شدن یک جوان بلوچ به نام کلیم الله فرزند عبدالحکیم شاهوانی به دست نیروهای سپاه مرزی و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در روز جمعه 26 آبان ماه از منطقه کهدکوچه شهرستان مستونگ حکایت دارد.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین روز گذشته(یکشنبه) یک جوان بلوچ به نام سمیر حمزه را در شهر بندری گوادر را نیز دستگیر و به محل ناشناس منتقل نموده‌اند.

ارسال نظر

 
1