خبر فوری

 
انهدام باند 14 نفره تامین مواد منفجره برای گروه های تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :1753957984

09:56 1403/04/02


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, فعالیت های تروریستی, قاچاق, مواد منفجره,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت خیبر پختون خوا از انهدام شبکه 14 نفره قاچاق و تامین مواد منفجره در شهرستان مهمند این ایالت خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت خیبر پختون خوا از انهدام شبکه 14 نفره قاچاق و تامین مواد منفجره در شهرستان مهمند این ایالت خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید احمد شاه افسر دایره مبارزه با تروریسم ایالت خیبر پختون خوا روز گذشته در نشست مطبوعاتی خود در پیشاور ضمن اعلام این خبر افزود: این شبکه قاچاق و تامین مواد منفجره در 6 شهرستان ایالت خیبر پختون خوا گسترش یافته بود.

وی اظهار داشت: از افراد بازداشت شده مقدار 275 کیلوگرم مواد منفجره، 600 چاشنی انفجاری، 11 بسته فیوز ایمنی و بیش از 700 هزار روپیه پول نقد کشف و ضبط گردید.

سید احمد شاه خاطرنشان کرد: در این عملیات 4 خودرو حمل و نقل مواد منفجره مذکور به همراه 2 دستگاه وانت، 3 دستگاه خودروی فیلدر تویوتا به همراه 5 دستگاه خودروی کورولا شرکت تویوتا نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش ها برای دستگیری 2 تن دیگر از اعضای این باند ادامه دارد گفت: این افراد مواد منفجره را در پوشش استفاده برای استخراج معدن جمع آوری می کردند، اما در واقع این مواد تنها برای اهداف تروریستی مورد استفاده قرار می گرفت.

ارسال نظر

 
1