خبر فوری

 
 
رونمایی از نسخه آزمایشی تانک حیدر با حضور مقامات دو کشور چین و پاکستان
کد خبر :1753002019

09:04 1402/12/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و چین, تانک, روابط نظامی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, مجموعه صنایع نظامی تکسلا, همکاری دفاعی,

مراسم رونمایی از نسخه آزمایشی تانک حیدر که طی مشارکت دو کشور پاکستان و چین تولید شده است، با حضور مقامات نظامی و غیرنظامی دو کشور برگزار شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان روز گذشته (چهارشنبه 16 اسفند) به عنوان مهمان خصوصی در مراسم رونمایی از نسخه آزمایشی تانک حیدر در مرکز تولید صنایع سنگین تسلیحاتی HIT شرکت کرد.

در مراسم رونمایی از تانک حیدر که طی مشارکت دو کشور پاکستان و چین در پاکستان تولید شده است، علاوه بر سفیر چین و مقامات شرکت نورینکو ی چین، مقامات عالی رتبه نظامی و غیرنظامی پاکستان هم حضور داشتند.

براساس جزئیات منتشر شده، در این بین علاوه بر توانایی های تکنیکی تانک حیدر، در خصوص تسلیحات و تجهیزات ساخت بومی نیز به ژنرال عاصم منیر توضیحاتی ارائه شد.

تانک حیدر که طی همکاری دو کشور پاکستان و چین تولید شده است، مجهز به آخرین تکنولوژی و تسلیحات است. این تانک با تحرک عالی و قابلیت دفاع از خود در میدان نبرد، دارای قدرت آتش قابل توجه نیز می باشد.

ارسال نظر

 
1