خبر فوری

 
بی ال اف مسئولیت حمله به کامیون های حامل مواد معدنی را برعهده گرفت
کد خبر :1750382242

15:43 1403/05/03


برچسب ها : BLF, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به کامیون های حامل مواد معدنی در منطقه مستونگ از بزرگراه کویته به کراچی را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای با پذیرفتن مسئولیت حمله به کامیون های حامل مواد معدنی در مستونگ، اذعان داشت: سرمچارها ساعت 18 روز سه شنبه کامیون های حامل مواد معدنی را در منطقه کدکوچه واقع در مستونگ هدف حمله قرار داده و پس از آن موفق به ترک محل شدند.

وی در توجیه حملات از این قبیل این سازمان، گفت: بلوچستان یک سرزمین مملو از منابع طبیعی و معدنی است که پاکستان برای تقویت اقتصاد خود به غارتگری از این سرزمین دست می زند. اما فرزندان غیور این سرزمین هرگز چنین اجازه ای را به پاکستان نخواهند داد که با غارت منابع بلوچستان، پنجاب را آباد کند.

سخنگوی این سازمان تجزیه طلب ادامه داد که ما همواره گوشزد کرده ایم که متحدان پاکستان، دشمنان ما تلقی می شوند و با آنها همچون دشمن اشغالگر برخورد خواهد شد. ما به تمامی صاحبان خودروهای سنگین و پیمانکاران اخطار می دهیم که از مشارکت در پروژه های دولتی و غارت منابع طبیعی در بلوچستان اجتناب کنند که در غیر این صورت خودشان مسئول هرگونه خسارت یا تلفات خواهند بود.

سرگرد گهرام بلوچ با تاکید بر اینکه مسئولیت این حمله را برعهده می گیریم، خاطر نشان کرد که علاوه بر تعهد به تشدید حملات در آینده، تاکید می کنیم که توانایی و قدرت کامل آن را نیز داریم.

ارسال نظر

 
1