خبر فوری

 
شش کشته در حادثه حمله انفجاری به خودروی ارتش پاکستان در لکی مروت
کد خبر :1749203327

13:10 1403/03/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, لکی مروت,

در اثر انفجار بمب کارگذاری شده عناصر تروریستی در مسیر خودروی ارتش پاکستان در شهرستان لکی مروت، 6 نظامی از جمله یک درجه دار کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| یک خودروی نظامی ارتش پاکستان ساعتی قبل به وسیله بمب دست ساز نصب شده توسط عناصر تروریستی هدف قرار گرفت که منجر به کشته شدن 6 نظامی شد.

بر اساس گزارش: ساعت 13:47 به وقت محلی پاکستان یک خودروی ارتش پاکستان در مسیر کاچی قمر در سلطان خیل شهرستان لکی مروت با بمب دست ساز کنار جاده ای هدف حمله قرار گرفت که عناصر تروریستی پس از انفجار به سمت نظامیان تیراندازی نیز کردند.

یک مقام ارشد نظامی با تایید صحت این خبر، با بیان اینکه در اثر شدت انفجار، چاله ای به عمق 6 فوت در محل ایجاد شده است، افزود: شش نظامی از جمله یک سروان کشته شدند درحالیکه یک سرباز دچار جراحت شدید شده است.

اسامی نظامیان کشته شده در حمله: سروان فراز، سرباز نذر، سرباز منظور، سرباز اسدالله، حسین علی و انور.

پس از گزارش حمله تروریستی، 4 آمبولانس برای انتقال اجساد و سرباز مجروح به بیمارستان، به منطقه اعزام شدند.

 

تکمیلی 21 خرداد:

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای با بیان اینکه طی برخورد خودروی نیروهای امنیتی با مین کار گذاری شده در لکی مروت 7 نظامی به شهادت رسیدند، گفت: در این انفجار سروان محمد فراز الیاس 26 ساله از قصور، گروهبان محمد نظیر 50 ساله از اسکردو، نایب سرجوخه حسین علی 36 ساله از شهرستان گانچهی، سرباز اسد الله 33 ساله از ملتان، سرباز منظور حسین 27 ساله از گلگت، نایب سرجوخه محمد انور و سرباز راشد محمود 31 ساله از راولپندی، به شهادت رسیدند.

در ادامه این بیانیه آمده است که پاکسازی منطقه برای ریشه کن کردن هرگونه تروریسم انجام شد و عناصر شرور مسئول این عملیات، به سزای اعمالشان خواهند رسید.

از طرفی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، ادعا کرد که این حمله یک حمله دو جانبه بوده است که در آن خودروی نیروهای امنیتی ابتدا با مین مورد هدف قرار گرفت و سپس یک حمله تیراندازی متعاقب آن انجام شد.

ارسال نظر

 
1