خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی هوایی نهم ایالات متحده آمریکا با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو در اسلام آباد
کد خبر :1749136841

19:28 1401/11/03


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, ایالات متحده آمریکا, دیدار, فرمانده نیروی هوایی پاکستان, گفتگو,

سپهبد الکسوس گرینکویچ فرمانده نیروی هوایی نهم ایالات متحده آمریکا طی سفر به اسلان آباد با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سپهبد الکسوس گرینکویچ فرمانده نیروی هوایی نهم ایالات متحده آمریکا طی سفر به اسلان آباد با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سپهبد الکسوس گرینکویچ توانایی بالا، پیشرفت فوق العاده و خوداتکایی نیروی هوایی پاکستان را مورد ستایش قرار داد و از تلاش های پاکستان در راستای ارتقای صلح منطقه قدردانی به عمل آورد.

وی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده قربانیان سیل اخیر، از تلاش های بی وقفه نیروهای هوایی پاکستان در زمینه امداد رسانی و بهبود وضعیت سیل زدگان تمجید و قدردانی کرد.

در همین حال، ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو ضمن خوش آمدگویی به فرمانده نیروی هوایی نهم ایالات متحده آمریکا، بیان کرد: پاکستان برای روابط قوی دیپلماتیک، اقتصادی و دفاعی خود با ایالات متحده آمریکا که مبتنی بر هماهنگی در همه موضوعات مهم از جمله صلح، امنیت و ثبات منطقه ای می باشد، ارزش قائل است.

در پایان این نشست، هر دو طرف متعهد شدند تا نقش خود را در تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف میان پاکستان و ایالات متحده آمریکا ایفا نمایند و بر گسترش روابط نظامی دوجانبه از جمله در زمینه های آموزشی و عملیاتی توافق کردند.

ارسال نظر

 
1