خبر فوری

 

ویرجینیا: به گزارش راز نیوز | معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) دستگیری افسران عالی رتبه نظامی در پاکستان را موضوع داخلی این کشور خواند.

سابرینا سینگ معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در جریان نشست خبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چند روز گذشته مقامات ارشد نظامی در پاکستان بازداشت شدند و گزارش هایی مبنی بر برخورد انضباطی علیه آنها به گوش میرسد، آیا این موضوع برای شما نگران کننده نیست؟

وی در پاسخ به این سوال گفت: گزارش هایی که شما به آنها اشاره می کنید، ما از تمامی گزارش های دستگیری مقامات ارشد نظامی در پاکستان مطلع هستیم و من در این مورد چیزی نمی توانم بگویم؛ زیرا این یک موضوع داخلی در پاکستان است و فقط مقامات آن کشور می توانند در این خصوص مطالبی ارائه بدهند.

معاون سخنگوی پنتاگون خاطرنشان کرد: ایالات متحده برای روابط خود با پاکستان ارزش قائل است و با رهبران نظامی و غیرنظامی بر اساس منافع متقابل تعامل می کند.

در مورخ 22 مرداد (12 اوت)، ریاست روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR) در بیانیه ای اعلام کرد: به دستور دادگاه عالی، دادگاهی جهت بررسی صحت و سقم شکایات وارده علیه سپهبد بازنشسته فیض حمید رئیس سابق سازمان اطلاعات پاکستان (ISI)، در خصوص پرونده تاپ سیتی تشکیل شده است.

این افسر سابق ارشد نظامی پاکستان به دلیل اتهامات نسبت داده شده به وی تحت پرونده "تاپ سیتی" تحت بازداشت قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

 
1