خبر فوری

 
دیدار سفیر اردن در اسلام آباد با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1738950255

16:01 1402/04/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اردن, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر اردن,

رئیس جمهور پاکستان در دیدار سفیر اردن بر عزم خود برای تقویت روابط با اردن در بخش‌های تجاری، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس جمهور پاکستان در دیدار سفیر اردن بر عزم خود برای تقویت روابط با اردن در بخش‌های تجاری، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ابراهیم یالا المدنی سفیر اردن در اسلام آباد در آستانه پایان مأموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد، امروز چهارشنبه با حضور در کاخ ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی دیدار و گفتگو نمود.

رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با اشاره به پیوند دیرینه پاکستان و اردن در زمینه‌های تاریخی و فرهنگی بر لزوم توسعه روابط میان دو کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری و نیز لزوم تبادل هیئت‌های سیاسی، فرهنگی و آموزشی میان دو کشور تأکید کرد.

وی با تمجید از تلاش‌های اردن در جهت برپایی صلح در منطقه و حل مسئله فلسطین از طریق راهکار سیاسی و دیپلماسی، حمایت همه جانبه اسلام آباد از حق خودمختاری مردم فلسطین را ابراز داشت.

دکتر عارف علوی با ابراز نگرانی نسبت به گسترش وقایع اسلام هراسانه در سطح جهان بر لزوم انجام اقدامات مؤثر از سوی جامعه جهانی در جهت متوقف نمودن این‌گونه وقایع تأکید کرد و گفت: گسترش هماهنگی بین المذاهب، مدارا و احترام متقابل به مذاهب و ادیان یکدیگر امری ضروری است.

رئیس جمهور پاکستان در پایان از تلاش‌های سفیر اردن در جهت بهبود همکاری‌های دوجانبه میان اسلام آباد و امّان تمجید کرد.

ارسال نظر

 
1