خبر فوری

 
 
وزیر امنیت اجتماعی پاکستان: کمک به نوجوانان بااستعداد، کارآفرینی دیجیتال در کشور را گسترش داد
کد خبر :1738884895

14:30 1402/04/28


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, روابط دوجانبه, شازیه مری, واشنگتن, کاهش فقر,

خانم شازیه مری وزیر فدرال پاکستان برای کاهش فقر و امنیت اجتماعی با نیکول کلینگون رئیس منطقه ای حفاظت اجتماعی و سرپرست بخش اروپا و آسیای مرکزی بانک جهانی در دفتر مرکزی بانک جهانی در واشنگتن دی سی دیدار کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| خانم شازیه مری وزیر فدرال پاکستان برای کاهش فقر و امنیت اجتماعی با نیکول کلینگون رئیس منطقه ای حفاظت اجتماعی و سرپرست بخش اروپا و آسیای مرکزی بانک جهانی در دفتر مرکزی بانک جهانی در واشنگتن دی سی دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان در این بین ضمن آگاه سازی مقام بانک جهانی از گام های برداشته شده جهت امنیت اجتماعی توسط برنامه "حمایت از درآمد بینظیر"، بیان داشت که صندوق فقرزدایی پاکستان از طریق کمک های مالی نوجوانان، فرصت های توسعه اجتماعی و اقتصادی را فراهم کرده است.

در این بین همچنین در خصوص ارتقای اقتصاد دیجیتال با ارائه راهنمایی، آموزش و کمک مالی به جوانان بحث و تبادل نظر شد.

خانم شازیه مری بیان داشت که از طریق کمک به نوجوانان بااستعداد کشور، کارآفرینی دیجیتال در کشور گسترش یافته است. وی همچنین گزارش 15 ساله ای از برنامه حمایت از درآمد بینظیر را به نیکول کلینگون ارائه کرد.

شازیه مری همچنین در هنگام سخنرانی در مجمع سیاسی سطح عالی سازمان ملل در مورد اهداف توسعه پایدار در نیویورک بر اهمیت آب سالم و بهداشت تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1