خبر فوری

 
 
تأکید مقامات پاکستان و قرقیزستان بر تقویت روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف
کد خبر :1738165258

13:39 1402/08/04


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری شانگهای, بیشکک, پاکستان و سازمان همکاری شانگهای, پاکستان و قرقیزستان, دولت موقت, رئیس جمهور قرقیزستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

مقامات پاکستان و قرقیزستان در دیدار با یکدیگر بر لزوم تقویت مناسبات دوجانبه و ارتقای سطح همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌های گوناگون تأکید کردند.


بیشکک: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و قرقیزستان در دیدار با یکدیگر بر لزوم تقویت مناسبات دوجانبه و ارتقای سطح همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌های گوناگون تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه دولت موقت پاکستان که به منظور شرکت در بیست و دومین نشست شورای نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در بیشکک پایتخت قرقیزستان به سر می‌برد امروز پنجشنبه با صادیر جاپاروف رئیس جمهور این کشور دیدار و رایزنی نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و بیشکک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس جمهور قرقیزستان در این دیدار ابراز داشت: قرقیزستان متمایل به سرمایه گذاری و همکاری در بخش‌های مختلف دوجانبه با پاکستان است.

وی همچنین بر لزوم جستجوی فرصت‌های جدید برای گسترش حجم تجارت دوجانبه تأکید کرد.

در ادامه این دیدار جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان نیز طی سخنانی بر عزم پاکستان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه در زمینه‌های مورد علاقه تأکید کرد.

 

ارسال نظر

 
1