خبر فوری

 
حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان در آواران و کیچ
کد خبر :1736722602

10:49 1403/07/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شرکت عمرانی, شهرستان آواران, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام 3 عملیات مختلف علیه نیروهای پاکستانی و شرکت های عمرانی در شهرستان های کیچ و آواران ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام 3 عملیات مختلف علیه نیروهای پاکستانی و شرکت های عمرانی در شهرستان های کیچ و آواران ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) با انتشار بیانیه ای در این خصوص اظهار داشت: مبارزان بلوچ ما حوالی ساعت 4 شامگاه چهارشنبه 11 مهر ماه یک عنصر وابسته به نهادهای حاکمیتی و سازمان استخبارات نظامی(MI) را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی خاطرنشان کرد: ممتاز فرزند علی جاسوس سازمان ام آی ساکن بازار کلات منطقه سنگانی سر علیه نهضت ملی بلوچ فعالیت داشت و با تهدید مردم عادی آنها را وادار به همکاری با سازمان استخبارات نظامی می کرد.

وی گفت: مبارزان بلوچ ما در دومین حمله حوالی ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 12 مهر ماه با کمین در مسیر نیروهای پیاده ارتش پاکستان در منطقه حمل بازار واقع در بخش پیراندر شهرستان آواران آنها را با استفاده از سلاح های جدید و خودکار مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن در دم کشته شده و دیگر نیروهای دشمن نیز موفق به فرار شدند. مبارزان بلوچ ما در این حمله یک دستگاه کامیون که از پشت در حال تردد بود را نیز هدف قرار دادند.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: همچنین در یک حمله دیگر که صبح روز پنجشنبه 12 مهر ماه گرفت مبارزان بلوچ ما 15 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل بولدوزر، دامپر و لودر موجود در سایت شرکت جاده سازی در آواران را با تیراندازی منهدم نمودند.

وی تصریح کرد: بی ال اف به عنوان یک سازمان ملی اعلام می دارد که بلوچستان سرزمین ملت بلوچ است، پاکستان اشغالگر سرزمین بلوچ است و مبارزه مسلحانه علیه قدرت اشغالگر یک فریضه ملی است و فدائیان بلوچ برای ادای این فریضه ملی دشمنان را در هر نقطه ای هدف قرار خواهند داد و با تمامی همبستگان و عناصر دشمن همانند دشمن برخورد خواهد شد.

وی عنوان داشت: سازمان ما به جوخه های مرگ و عناصر آن که توسط حاکمیت پاکستان تشکیل شده اند برای آخرین مرتبه هشدار می دهد که سلاح های خود را رها کرده و مقابل سازمان تسلیم شوند، در غیر این صورت با آنها به مانند یک دشمن برخورد خواهد شد، افراد پیمانکار نیز را از طرح های حاکمیتی دوری اختیار نمایند، در شرایط دیگر ما آنها را دشمن خود تصور خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این 3 حملات را بر عهده می گیرد و بر حملات ما علیه نیروهای حاکمیتی، طرح های دولتی و تمامی عناصر آنها تا زمان تحقق آزادی بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1