خبر فوری

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حملات مختلف در مناطق تربت و سبی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در سه حمله جداگانه جاسوس نهادهای منیتی پاکستان، ایست و بازرسی ارتش پاکستان و قطار را در مناطق تربت و سبی هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک جاسوس ارتش کشته شده و سه نظامی دشمن نیز زخمی شدند، همچنین خساراتی نیز به قطار و خط ریلی وارد آمد.

وی در تشریح جزئیات این حمله خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ امروز با تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع شهر تربت یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان به نام پرویز مسیح فرزند برکت مسیح از اهالی منطقه اوکاره ایالت پنجاب را به قتل رساندند.

وی افزود: این فرد در پوشش یک کارمند دولتی در حال جاسوسی و خبرچینی برای نهادهای امنیتی پاکستانی بود، ما پیش از این در تاریخ 20 فروردین ماه هشدار داده بودیم که تمامی عناصر جاسوس وابسته به ارتش اشغالگر پاکستان و نهادهای امنیتی در تربت و دیگر مناطق در اهداف ما قرار دارند.

جیئند بلوچ در ادامه این بیانیه عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک حمله جداگانه مرکز ایست و بازرسی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه آبسر شهر تربت را هدف حمله قرار دادند، این ایست و بازرسی دقیقاً در همان محلی ساخته شده است که حیات بلوچ جوان بی گناه بلوچی توسط ارتش دشمن به شهادت رسیده بود.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ این مرکز ایست و بازرسی را به وسیله اسلحه نارنجک‌انداز هدف چندین نارنجک قرار دادند که در نتیجه آن دست کم سه نظامی پاکستانی زخمی شدند و خسارات مالی نیز به آنان وارد آمد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین مسئولیت حمله به قطار جعفر اکسپرس در شهرستان سبی را نیز بر عهده گرفت و افزود: فدائیان بلوچ ما روز گذشته قطار جعفر اکسپرس که از کویته به سمت لاهور در حرکت بود را در حوالی منطقه مشکاف شهرستان سبی هدف بمب کنترل از راه دور قرار دادند، در نتیجه این حمله خسارات شدیدی به لوکوموتیو قطار و خط راه آهن وارد آمد.

جیئند بلوچ در پایان بر تداوم حملات علیه ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن تا زمان دستیابی کامل به آزادی بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1