خبر فوری

 
 
چهارده عضو وابسته به گروه‌های مختلف تروریستی در پنجاب پاکستان بازداشت شدند
کد خبر :1734392375

13:21 1402/09/11


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, جماعت الاحرار, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, لاهور,

چهارده تن از اعضای گروه‌های مختلف تروریستی و ممنوعه طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم از نقاط مختلف ایالت پنجاب پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| چهارده تن از اعضای گروه‌های مختلف تروریستی و ممنوعه طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم از نقاط مختلف ایالت پنجاب پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، در عملیات های مختلف نیروهای مبارزه با تروریسم در شهرستان‌های لاهور، خوشاب، فیصل آباد، گوجرانواله، بهالپور، گجرات و ساهیوال 14 تروریست دستگیر شدند.

در عملیات سی تی دی در شهر لاهور یکی از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان و جماعت الاحرار دستگیر شده که از وی مقادیری مواد منفجره، 3 نارنجک دستی، چاشنی انفجاری، 15 عدد فیوز ایمنی، فتیله انفجاری، چند دستگاه تلفن همراه و مقادیری پول نقد کشف و ضبط شده است.

این تروریست سرشناس در حال طرح ریزی عملیات خرابکارانه بود که با اقدام به هنگام دایره مبارزه با تروریسم نافرجام گذاشته شد.

ارسال نظر

 
1