خبر فوری

 
کشته شدن 2 نیروی امنیتی پاکستان در حمله عناصر تروریستی به ایست و بازرسی جمرود
کد خبر :1732820007

13:09 1403/04/11


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, ایست و بازرسی, پلیس خیبر پختون خوا, تروریست های ناشناس, حمله تروریستی, شهرستان خیبر, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

در پی حمله عناصر تروریستی به ایست و بازرسی مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا 2 تن از نیروهای پاکستانی کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله عناصر تروریستی به ایست و بازرسی مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا 2 تن از نیروهای پاکستانی کشته شدند.

طبق جزئیات منتشر شده، عناصر تروریستی ناشناس شب گذشته ایست و بازرسی مشترک نیروهای سپاه مرزی و پلیس واقع در منطقه تخته بیگ از توابع بخش جمرود شهرستان خیبر را هدف حمله مسلحانه قرار دادند.

نیروهای امنیتی در واکنش به این حمله اقدام به تیراندازی متقابل و مقابله با عناصر مهاجم نمودند، در پی این درگیری 2 تن از نیروهای سپاه مرزی و پلیس دچار جراحت شدند که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده در حین درمان جان باختند.

بلافاصله پس از این حمله تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی در محل وقوع حمله حاضر شده و ضمن محاصره منطقه عملیات جستجو برای شناسایی و بازداشت عوامل این حمله تروریستی را آغاز کردند.

به گفته سلیم عباس رئیس پلیس شهرستان خیبر، در این حمله یک افسر پلیس و یک افسر سرباز نیروی سپاه مرزی جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر

 
1