خبر فوری

 
 
بی ال ای مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در مستونگ را پذیرفت
کد خبر :172798708

12:54 1403/01/20


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ, کاروان ارتش پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ سازمان مبارز مسلح بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ سازمان مبارز مسلح بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه‌ای ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما امروز(یکشنبه) ارتش اشغالگر پاکستانی را در منطقه مرو مستونگ مورد حمله قرار دادند که در نتیجه یک نظامی دشمن در دم به هلاکت رسید و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی در تشریح جزئیات این حمله افزود: کاروان ارتش اشغالگر پاکستانی مشتمل بر 3 دستگاه خودرو را در حین بررسی محل انفجار بمب کار گذاشته شده از سوی بی ال ای در مسیر نیروهای نظامی دشمن مورد حمله قرار دادند.

در این حمله فدائیان بلوچ بی ال ای از نارنجک انداز و دیگر سلاح‌های خودکار استفاده نمودند که منجر به کشته شدن یک نظامی دشمن و زخمی شدن 3 تن دیگر شد.

وی گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. حملات ما تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر پاکستانی از بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1