خبر فوری

 
چین اولین سفارش زیردریایی نظامی را تحویل پاکستان داد
کد خبر :172735677

14:30 1403/02/08


برچسب ها : پاکستان و چین, رئیس جمهور چین, رونمایی, زیردریایی, ستاد نیروی دریایی پاکستان, فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی ارتش پاکستان, نیروی دریایی پاکستان, کشتی سازی,

مراسم رونمایی تحویل اولین زیردریایی کلاس هنگور با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان، در پایگاه شوانگلیو چین برگزار شد.


پکن: به گزارش راز نیوز | مراسم رونمایی تحویل اولین زیردریایی کلاس هنگور با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان، در پایگاه شوانگلیو چین برگزار شد.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، یک فروند از ۸ زیردریایی که قرار است توسط چین آماده شود، طی سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به چین، تحویل اسلام‌آباد داده شد و همچنین امیر دریابد نوید اشرف نیز مهمان خصوصی این مراسم بود.

ارتش پاکستان دریافت اولین سفارش زیردریایی نظامی خود از چین را گشایش راه و ابعاد جدید در دوستی و روابط میان دو کشور عنوان کرد.

دولت پاکستان در جریان سفر شی جین پینگ رئیس جمهور چین به پاکستان، قراردادی را برای خرید 8 زیردریایی کلاس هانگور امضا کرد.

بر اساس این قرارداد، 4 زیردریایی در چین و 4 زیردریایی دیگر در کارخانه کشتی سازی کراچی واقع در ایالت سند پاکستان ساخته خواهند شد.

همچنین این زیردریایی ها مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات و حسگرها و غیر قابل رهگیری خواهند بود و می توانند با استفاده از این قابلیت ها اهداف دوربرد را هدف قرار دهند.

ارسال نظر

 
1