خبر فوری

 
انهدام دو دکل مخابراتی و یک مامور ارتش پاکستان به دست شبه نظامیان بلوچ
کد خبر :172669492

11:48 1403/06/17


برچسب ها : BLF, انهدام دکل مخابراتی, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

گروه مسلح تجزیه طلب طی بیانیه ای مسئولیت سه حمله در نقاط مختلف ایالت بلوچستان شامل انهدام دو دکل مخابراتی و قتل یک مامور وابسته به ارتش پاکستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF از گروه های مسلح تجزیه طلب طی بیانیه ای مسئولیت سه حمله در نقاط مختلف ایالت بلوچستان شامل انهدام دو دکل مخابراتی و قتل یک مامور وابسته به ارتش پاکستان را برعهده گرفت.

بر اساس اعلامیه منتشر شده: شبه نظامیان سازمان ساعت 8 صبح روز پنجشنبه ندیم فرزند علی محمد از عوامل ارتش پاکستان را با اقدام به تیراندازی در بزرگراه زیک زهری شهرستان خضدار هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن وی شد.

سخنگو تصریح کرد که این جاسوس پاکستانی در شهادت نور الحق ملقب به بارگ فرزند ظاهر احمد و شهید ضیاء الرحمن معروف به دلجان فرزند عبدالرسول دخیل بود و در عملیات زهری تراسانی مورخه 19 فوریه 2018 میلادی (30 بهمن 1396) به همراه همدستان خود ظفر تراسانی، حفیظ تراسانی و استاد ثناء الله تراسانی در کنار ارتش پاکستان حضور داشت. تمامی افرادی که در عملیات شهادت شهید نور الحق و شهید ضیاء الرحمن در تاریخ فوق الذکر دخیل بودند، شناسایی شده اند که به زودی تمامی این مجرمان هدف قرار خواهند گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ با برعهده گرفتن مسئولیت حمله ای دیگر، گفت: سرمچار های بلوچ مورخه 13 شهریور دکل مخابراتی شرکت یو فون را ساعت 20 شب در منطقه بکهرانی واقع در بارکهان هدف قرار داده و منهدم کردند.

وی ادامه داد که شبه نظامیان در حمله سوم، ساعت 17 بعدازظهر 14 شهریور دکل مخابراتی شرکت تلی نار در منطقه کنگری واقع در موسی خیل را با مواد منفجره منهدم کردند.

او در این بیانیه افزود: ارتش پاکستان و عوامل آن، دشمن ملت بلوچ هستند و به همین منظور تمامی آنها از اهداف مشروع ما می باشند؛ این عوامل ارتش طی همکاری با دشمن بلوچ در اقدامات ربایش ها و شهادت ها دخیل می باشند.

سخنگو تاکید کرد که تمامی پروژه هایی که با هدف استثمار ملت بلوچ در این سرزمین اجرایی شوند از اهداف مشروع ما خواهند بود.

ارسال نظر

 
1