خبر فوری

 
حمله تک تیراندازان ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای پاکستانی در زامران
کد خبر :172471598

10:04 1403/04/07


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, تجزیه طلب, تک تیرانداز, جیئند بلوچ, زامران, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت 3 حمله مختلف علیه نیروهای پاکستانی در ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت 3 حمله مختلف علیه نیروهای پاکستانی در ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بی ال ای حوالی ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخه 23 ژوئن یک نیروی مستقر در پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه لد کور از توابع زامران را به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار داده که منجر به مرگ وی شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان یک گروه دیگر از فدائیان بلوچ دوربین های نصب شده از سوی ارتش دشمن برای جاسوسی را هدف قرار داده و منهدم نمودند.

سخنگوی بی ال ای گفت: تک تیر اندازان ما همچنین روز گذشته نیز در یک عملیات دیگر یک نیروی پاکستانی را در منطقه پنگزان از توابع زامران هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد. عملیات های ما تا زمان خروج نیروهای اشغالگر پاکستانی تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1