خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول افتخاری پاکستان در آمریکا با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :1722502313

10:53 1401/08/30


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, چودری پرویز الهی, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

شاهد احمد خان سرکنسول افتخاری پاکستان در آمریکا روز گذشته با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار و رایزنی نمود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| شاهد احمد خان سرکنسول افتخاری پاکستان در آمریکا روز گذشته با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه و ظرفیت‌های موجود برای سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف در این دیدار در خصوص انجام اقدامات ضروری برای توسعه روابط تجاری و نیز مشارکت هیئت فناوری اطلاعات پنجاب در سیلیکون ولی توافق نمودند.

چودری پرویز الهی در این دیدار اظهار داشت: اقدامات لازم برای انتقال فناوری با همکاری شرکت‌های چند ملیتی آمریکا صورت خواهد گرفت، دانشجویان پاکستانی در زمینه ریزتراشه‌ها جذب خواهند شد و پنجاب با شروع تولید فناوری ریزتراشه پیشتاز صادرات تجارت فناوری اطلاعات خواهد شد.

وی افزود: همکاری با سیلیکون ولی بوستون باعث رونق بخش فناوری اطلاعات در پنجاب خواهد شد، همچنین به منظور توسعه بیش از پیش دانشگاه‌های فناوری اطلاعات ایالت پنجاب با دانشگاه‌های آی‌تی آمریکا همکاری و مشارکت خواهد شد. روابط پاکستان و آمریکا در آینده بسیار نزدیک و دوستانه خواهد بود.

شاهد احمد خان سرکنسول افتخاری پاکستان در آمریکا نیز در این دیدار از اقدامات وزیر ارشد ایالت پنجاب در زمینه بهداشت و درمان تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1