خبر فوری

 
 
خواجه سعد رفیق: خواهان توسعه روابط تاریخی خود با بحرین هستیم
کد خبر :1705397721

14:50 1402/05/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بحرین, خواجه سعد رفیق, وزیر حمل و نقل, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان در دیدار هیئت عالی رتبه بحرین بر تمایل خود برای توسعه روابط تاریخی و مبتنی بر منافع متقابل با بحرین تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان در دیدار هیئت عالی رتبه بحرین بر تمایل خود برای توسعه روابط تاریخی و مبتنی بر منافع متقابل با بحرین تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد الکعبی وزیر حمل و نقل و مخابرات بحرین که در رأس هیئت بلندپایه به اسلام آباد سفر کرده است روز پنجشنبه با خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان معتقد به ارتقای روابط دوجانبه با بحرین بر اساس منافع تاریخی و مشترک است.

در ادامه این دیدار محمد بن ثامر الکعبی وزیر حمل و نقل و مخابرات بحرین نیز بر اهمیت روابط دوستانه خود با پاکستان تأکید کرد.

مقامات دو کشور در ادامه این دیدار در سطح هیئت‌های عالی رتبه در خصوص توسعه خطوط پروازی میان دو کشور به رایزنی پرداختند و نسبت به افزایش خطوط پروازی موافقت نمودند.

طبق این توافق شرکت هواپیمایی گلف ایر بحرین مجاز به افزایش پروازهای خود به مقاصد اسلام آباد، کراچی و لاهور شد، همچنین برقراری پرواز به مقصد کویته مرکز ایالت بلوچستان در دست بررسی قرار گرفت.

همچنین مبحث اشتراک کد میان شرکت هواپیمایی ملی پاکستان و شرکت هواپیمایی گلف ایر برای توسعه روابط هوایی و نیز ظرفیت‌های موجود برای آغاز پروازهای چارتر میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1